lördag 19 juli 2008

Jag har blivit utmanad

Jag har blivit utmanad!
Jag har blivit utmanad av Ica
Reglerna är: Svara på alla frågor. Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem på deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag:
- Duscha
- Gå till Ikea
- Laga mat
- ta mig till Falsterbo
- Inte dricka så mkt i Falsterbo

Vad gjorde du för 10 år sedan?
(1998) gick i sjuan på katedralskolan i uppsala, spenderade fritiden i stallet & med min dåvarande pojkvän.

Ställen du bott på?
- Uppsala med mamma och pappa fram till 1989
- Vänge (håla utanför uppsala) med föräldrar fram till 2001/2002
- Uppsala fram till 2006
- Malmö - där min hus bor nu =)

Fem saker som du skulle göra om du var biljonär:
- Resa
- köpa en stooooR gård där Camaro & en polare till han kunde bo & leva lyckliga
- betala min lillebrors körkort
- öppna ett behandlingshem för missbrukare
- starta fler "härbärgen"
- donera massa pengar till välgörenhet som jag anser att jag vill sponsra...
- säkert en hel massa fler saker...

Jag utmanar: Ilaj, Cajsa, och alla andra som läser bloggen!

4 kommentarer:

ika sa...

hade du pojkvän när du gick i 7:an?

Millo sa...

jaa, vadårå?

Anonym sa...

Nju har jag svarat =P

ika sa...

shit, äh det kanske är vanligt att man har det, bara jag som var "lite" efter :P