måndag 18 maj 2009

Va??!! Nej jag har inte herpes!

I helgen, rättare sagt lördag kväll, träffade jag en av mina fantastiska tjejkompisar (vägrar kalla dem väninnor!) på en fest och efter lite Eurovision & vin så började vi prata en massa om allt och inget. Kommer inte ihåg hur vi kom in på ämnet, men vi började prata könssjukdomar. Efter en del snack om det ena och det andra så säger hon: -"Men du har ju herpes!"

Hahaha! tydligen hade jag skämtat med henne nån gång tidigare när vi festat och jag fick låna hennes läppglans. Efter att jag använt det hade jag sagt nått i stil med: "ja just ja, jag har herpes.. sorry.." Och hon hade svarat nått i stil med att det är lungt men sedan kastat läppglanset, utan att jag visste det, för att själv inte bli smittad. Såklart!
MEEN det roliga ligger i att jag sedan glömt att säga att jag skoja, så hon har gått runt jättelänge och trott att jag har herpes. Varje gång hon smakat av mitt vin eller liknande så har hon tänkt på det utan att säga nått.. vridit på glaset och druckit från andra kanten..

Stackarn!

1 kommentar:

www.2tjejer1blogg.se sa...

Tävla och vinn presentkort från H&M

www.2tjejer1blogg.se