måndag 15 juni 2009

Uppsala

Japp, är kvar i min hemstad.. det blev några dagar längre än vad jag planerat, skulle åkt hem i fredags. Åker tillbaka till skåneland & Sasha imorgon. GUD så ja saknar henne nu =( Och lägenheten, tystnaden & lugnet.

Har haft det kanon bra här uppe, men det ska bli skönt att komma hem. Det blir sällan några lugna dagar när jag är hemma & hälsar på utan det är full fart mest hela tiden.
Som vanligt har jag ändå inte, trots längre tid än vanligt, inte hunnit med och träffa alla som jag skulle velat. Men men.. kommer hem om typ 9 veckor igen..

BTW, På onsdag ska ja hämta min nya katt =) wiiiee :D jag hoppas att Sasha kommer gilla den =)

nu ska ja försöka sova lite, slänger upp en bild ja har tillgång till nu, fler imorrn =)
Jag & Mange på Etage i fredags:

Inga kommentarer: