lördag 11 juli 2009

nyss hemkommen..

från ett trevligt arbetspass =)
Det känns tungt att jobba helgnätter, särskilt eftersom vi rör oss ute bland vimlet, partymännsikor & allt annat som händer på stan. Men vid den här tiden, när jag precis kommit hem, lagt sig & jag vet hur bra jag kommer må när jag vaknar plus i vetskapen om att jag inte har spenderat en krona ikväll; DÅ känns det helt fantastiskt!!
Att jag dessutom mött en hel del partyprissar & pincessor på vägen hem som inte alls ser så vackra och glada ut längre gör det bara ännu bättre.

Har fått många JÄTTE bra namnförslag till katten (TACK!!) och det var svårt att välja ett eftersom hon i början inte verkade passa i något namn... Nu är hon döpt och vi är mycket nöjda med namnet.
Chili blev det. För övrigt så har katterna blivit vänner och lever rövare tillsammans i princip varje vaken sekund^^ ROLIGT!!

Nu e det sovdax för mig, ska jobba även imorgon.

Inga kommentarer: