söndag 20 september 2009

ett bra svenskt(?) ordspråk;

"Den enda människa du kan ändra på är dig själv"
Och tro mig, jag jobbar på det!! Men invanda mönster lämnar mig (tydligen) inte så snabbt som jag hade önskat. Jag är INTE redo att ta nästa steg ännu. Men det gör inget, För ja ska snart till Thailand :-P
Jag tänker och planerar mitt liv i "före Thailand" och "efter Thailand", och nu är det bara 36 dagar kvar, sen sticker jag!! Har lite förhoppningar om att det ska hända något med mig under resan, kanske lär jag känna nya sidor av mig själv?


=^-^= Nu ska ja på promenix =^-^=

2 kommentarer:

Anonym sa...

sv: Haha, ja han är ett riktigt litet yrväder ;)
Du, det hade varit askul att komma på din fest men det känns lite länge och långt bort att vara ifrån Loke.
Det får bli en annan gång. Hoppas att du får ett grymt 25-årsfirande! Kram

Anonym sa...

Jo jag är faktiskt bra sugen. Tror det skulle vara jättekul =) men another time =) Kram