fredag 5 mars 2010

No Life QueeN

Mitt liv består förtillfället av att plugga, åka till skolan, förläsningar, plugga, äta, sova, plugga, facebook, plugga, duscha, arbeta ibland, telefonsamtal samt mer plugg.

Just nu sitter jag i valet och kvalet om jag skall gå till en vän eller inte. Jag behöver komma iväg och göra något socialt. Men samtidigt har jag skolarbeten som jag borde göra. Frågan är; kommer jag få något skolarbete utfört ikväll? Om svaret är nej, kan jag lika gärna gå och besöka min vän. Om svaret är ja, borde jag plugga.

Btw, Bollen är i rullning. Om en relativt kort period kan jag ha mitt hjärta hos mig. Hur gött är inte det? Håller tummarna för att det går som det ska. Annars är det Juni som gäller.
4 månader idag oxå. Tiden går trots allt fort, fast det förtillfället känns som om den sniglar fram.

Önskar att lyckan snart är här för att stanna hos mig.

Inga kommentarer: