torsdag 3 juni 2010

wzup Mama!?

Torsdag, 3 juni, jag sitter och dricker kaffe. Väntar otåligt på att en del av min familj från Uppsala ska komma. Det ska bli såå skoj! Mamma har endast varit ner här i Malmö och hälsat på 1 gång sedan jag flyttade ner och då bodde jag inte ens här där jag bor nu. Broren har vart här, men det är alltid lika kul när han kommer på besök =) Mammas sambo kommer oxå med Yeey! så jag ska ha nästan hela min familj samlad i 2 hela dagar (bara storesyster o lillesyster som blev kvar i uppsala).

Examens dag imorrn. Jag tar inte ens examen eftersom jag strulat till det lite under denna sísta termin. Men jag tänker fira med mina kurskamrater imorrn ändå =) har inte mycket kvar så jag tycker att det kommer kännas fin att fira ändå! har trots allt gått en hel utbildning till - verkligen en anledning att fira!

nu ska jag gå och handla lite käk. soo loong!

Inga kommentarer: