tisdag 9 november 2010

dålig uppdatering..

Tack min kära vän E för att du säger till på skarpen när jag slarvar med att uppdatera bloggen..
Jag glömmer nämligen bort den ibland.
För tillfället är mitt liv väldigt "tråkigt" och jag har därför svårt att hitta inspration till att skriva.
En liten uppdatering:
Jag arbetar numera heltid :D på ett arbete där jag trivs väldigt bra! (egentligen inget nytt, förutom att jag är där just på heltid!)
Jag har börjat läsa på socialhögskolan i Lund (heller inget nytt egentligen, utan tar igen den kurs som jag tog ett uppehåll ifrån i våras) så jag satsar på en examen i januari!
Jag väntar otåligt på att min man skall få tillstånd från svenska staten att komma till Sverige. (egentligen borde jag inte vara otålig, då jag vet att det kommer ta sin långa tid.. men väntar man på nått gott...)

Jag vill förövrigt tipsa om en serie jag börjat kolla på: i Anneli, finns att streama på Svtplay, det är 8 roliga avsnitt på ca 30 min vardera! mycket sevärd.

Nu skall jag laga matlåda till ikväll, ska arbeta med en av mina bästaste kollegor... weeiii

Inga kommentarer: