söndag 4 juli 2010

livet i ovisshet..

Det mesta rullar på i vanlig ordning, inga skandaler & inget jätte spännande.

Idag fick jag dock en känsla av hur mitt liv kunde sett ut. Om jag hade varit nöjd med det jag hade, som egentligen inte var gott nog. Ibland, som idag, är jag glad att jag inte nöjer mej med det som känns som den enkla vägen. Jag står nu inför ett hav av möjligheter som jag inte haft om jag hade nöjt mig med det jag hade - som just då såg ut som ett ordnat och halv enkelt liv.
Glad att jag strävade efter nått som passade mig bättre!

Har förtillfället en plan A nästan färdig.. och om det inte går min väg har jag en halvfärdig både B & C plan att följa. Känns som att alla 3 kan berika mitt liv mycket så ja.. hur som så kommer hösten att bli grym!! CANT WAIIT =)

För övrigt så fattade jag ett beslut för ungefär en månad sen som har lett till något fantastiskt, jag njuter numera av färgerna i vardagen på ett sätt som inte varit möjligt för mig på flera år.
Livet är gött som det är just nu, även om det finns ett flertal saker som kan få det ännu bättre..

Jag är hopplöst förälskad och fick se mannen i fråga för första gången på mycket lång tid idag. Visserligen 'bara' i webcam, men fullständigt tillräckligt när inget annat är möjligt. Ca 1 ½ månad kvar nu =) awsome ^^

.

Inga kommentarer: