söndag 15 augusti 2010

C'moon!

Arbetade mitt sista arbetspass igår. Det (spö)regnade i princip hela kvällen. Inte de sista 4 timmarna dock.
För er som inte vet så går mitt jobb ut på att jag (och min kollega) skall vara ute och arbeta uppsökande i Malmös 3 centralaste stadsdelar. När det regnar finns det inte så mycket för oss att göra då de flesta människor håller sej inne, vi blir dessutom vääälldigt blöta =(
Inte så roligt alltså!

Känns knasigt att jag är färdig med mitt vikk nu. sommaren har i vissa avseenden gått välldans fort.

På torsdag lämnar jag Sverige och drar till fjärran öster. Först ca 10 dagar på min favvo ö Koh Chang, sedan bär det av till älsklingens hemland. Där skall jag för första gången få träffa hans familj. Jag är SKIT nervös!! Den här gången räcker det inte med att de är Föräldrar de kan dessutom inte prata engelska.. Och jag kan deffenitivt inte prata deras språk. Det kommer att bli knasigt!! Tur att Soda är duktig på engelska, han kommer få tolka en hel del misstänker jag!

Precis som förra gången jag var borta en längre tid så kommer jag att använda mej av resedagboken, kanske skriver jag här med, men tror att jag prioriterar resedagboken iaf. Är ni intresserade att läsa så hittar ni mej under namnet "millobillo".

Inga kommentarer: