söndag 1 augusti 2010

marddrömsdag

Kände mej kass på jobb igår, det började med huvudvärk och jag kände mej slö i kroppen, jag trodde att jag var på väg att bli förkyld.
När jag cykla hem från jobb, efter 02.00, hade jag även ont i magen. Jag somnade runt 3 halv 4. Vaknade igen vid 6 tiden av att magen värkte som tusan. Efter det har dagen varit mardrömslik.
Har sprungit skyttetrafik mellan sängen och toaletten. Klockan 17.00 idag trodde jag att jag var bättre för då hade jag inte behövt gå på typ 2 h. Har behövt kuta in dit en ytterliggare gång efter att ha fått i mig lite yogurt som min käre far kom förbi med.

Nu känns det bättre men magen är öm, uppsvälld och jätte orolig.
Blir hemma från jobb imorgon.. är helt slut. Vet heller inte om det är nått jag ätit eller om det är någon bakterie jag fått..

Ska kolla klart på CSI och sen blir det sängen för mig. förhoppningsvis mår magen bättre imorgon.

Inga kommentarer: