lördag 3 maj 2008

Sex - "mitt på blanka dagen!!"

Jag och Älskling åkte för att handla idag, det blev på Willys. Har fått lånat farfars bil då jag var hundvakt hos dem igår och även ska vara det imorrn. På parkeringen ställde jag mej mellan 2 andra bilar, medans jag svängde in på parkeringsrutan tittar jag ju såklart på bilen som står till vänster om mej för att inte köra in i den. I den bilen ser jag en kille som sitter på förar sidan, när jag kört hela vägen fram ser jag att det även sitter en tjej där, på andra sätet. Hon sitter på ett konstigt sätt, ungefär som om hon letar efter något på golvet vid hans fötter, men jag ser att hon rör sig upp och ner... HJÄLP! jag vänder bort huvudet och frågar Älskling; "Suger hon av honom??!!" och efter att han iakttagit dem några sekunder svarar han lugnt, "jaa.. det gör hon".
jag vågar inte ens titta utan håller blicken åt helt andra håll, lite generad!

Inne i butiken pratar vi lite om det som hänt, jag tycker att det vi sett är helt sjukt, "mitt på blanka dagen" lixom.. jag kan tycka att visst de är ok om folk tycker om att göra sådana saker, men lite diskretare hade dom väl kunnat vara? detta skedde vid halv 6 tiden, mitt på Willys parkeringen. dom hade åtminstone kunnat ställa sig i ett bortre hörn av parkeringen eller väntat tills de blev mörkt... jag vill helst inte se folk som har sex innan jag går in för att handla. Eller Nej, jag vill kunna välja bort att se folk ha sex överhuvudtaget!
Lite mer diskretion tack!!

Inga kommentarer: