lördag 3 maj 2008

Unpretty..

detta inlägg har jag tänkt skriva typ 40 miljoner gånger men alltid glömt bort det.. nu kom jag äntligen på det när jag hade datorn nära till hands, "bättre sent än aldrig"... ;-)

satt för ett tag sen, i samband med att jag skulle börja mitt nya jobb, och fixade musik till min Mp3. När jag städar är det skön musik, som man helst ska kunna sjunga med till, som gäller. Så jag satt och sökte på massor av artister, mest gamla favoriter och hittade lite låtar med TLC som en gång i tiden var en favvo grupp.. 2 låtar från dem hamnade på min spellista; no scrubs & Unpretty. 2 sköna låtar, enligt mej, speciellt Unpretty som har ett tänkvärt budskap och är full av igenkännade. Jag menar, hur många gånger har inte en kille fått mej att känna mej ful & värdelös?

"You can by a hair if it want grow, you can fix your nose if he say so, you can by all the make up the man can make, but if you can´t look inside you find out who am I to.." typ...

haha min engelska är kanske inte den bästa, men låten är bra :-P

Inga kommentarer: