måndag 16 juni 2008

16/6 01.11

Jag älskar att känna den friska luften som blir efter att det åskat. Jag älskar dåligt väder om jag bara ändå vill sitta inne. Blixtar & åska påminner mej om naturens extrema kraft, jag blir lite rädd men på ett mysigt sätt.

Efter söndagens sjuka händelseförlopp är jag helt utmattad, mentalt. Ändå kan jag inte sova, oron har lagt sig och även det mesta av ilskan. Jag känner mej mest bara tom. Tom på känslor överhuvudtaget, och jag vet inte vart jag ska ställa mej. Jag kommer att bli tvungen att ha en åsikt och jag måste kunna ta ställning i den här frågan snart - men jag är tom!

Har vid ett flertal tillfällen (sen 22.00) kommit på mej själv med att tycka synd om och undra hur du mår. Fan jag måste vara den viktigaste personen i mitt liv, du får som bäst komma på 3:e plats, tyvärr men så är det. Jag måste börja ta hand om mig själv bättre, tänka på mig själv i första hand. Och det måste jag börja med nu!

Inga kommentarer: