torsdag 26 juni 2008

det är inte lätt när det är svårt..

om 13 dagar drar millo till uppsala igen - wihoo!!

Livet här nere i malmö blir bara jobbigare & jobbigare... skönt att få komma hem en sväng igen & kunna släppa allt som har med vardagen att göra. För det behövs, ja lovar!

har skrivit så mkt negativt på sistone så ja tänkte skriva om något bra i detta inlägg, för det finns 2 personer som betyder sjukt mkt och det är dessa 2 jag vill ägna detta inlägg till :)

1. PAPPA! Åh du är guld värd, ja tror inte jag vet någon bättre människa (kanske något djur, men det ska vi inte gå in på :P) än dej. Du får alltid mej att må bättre när jag mår dåligt och du ställer alltid upp på mej, vad det än gäller. Jag kan prata med dej om ALLT så du är även en utav de värdefullaste vännerna jag har. Utan dej hade jag aldrig kommit så här långt med mitt liv, eller jag hade inte ens haft något liv om du inte fanns ;-P Älskar dej oerhört mkt - tack för att du finns!

2. Vill inte nämna något namn här då jag först vill ha personens godkännande. Men om du läser hoppas jag att du förstår att det är dej jag menar. Detta är en underbar vän, som ställer upp när man behöver det, men som oxå låter mej få hjälpa henne när hon behöver det. Hon e störtskön & tokrolig. Men vi kan även ha tråkigt tillsammans & ändå tycka de e helt ok.
Du betyder hur mycket som helst för mej och du har ställt upp så sjukt mycket nu under denna jobbiga period - tack för att du finns hun´<3 *kärlek*
-"Mäh, ja e ju äldre än hon" ;-P en liten ledtråd ifall du tvivlade! ;)

Älskar er båda och är tacksam att ni finns

Inga kommentarer: