tisdag 10 juni 2008

Back in malmoe

jaha, nu var de 6 dagarna slut.. efter ca 70 mils tågresa, tidigare idag, är man alltså hemma igen.. Det var lite ångest igår måste jag säga... haft så sjukt kul, trevligt, mysigt mm där uppe. Bästa gången jag varit hem faktiskt.

självklart ska det bli najs att få krypa ner i sin egen säng i natt och mysa med min älskling, men ändå.. Alltså den största delen av min vistelse i uppsala har jag spenderat hemma hos min mamma som bor i en liten håla utanför, Vänge. Men ändå känns det mer dött här i malmö.. Mammas hus kryllar av folk och det är nästan som att bo i ett kollektiv med göör sköna människor - hur najs som helst :D (det är alltså min mamma & hennes sambo plus alla barnen plus deras kompisar & flickvänner) Alltid nån hemma.

Som sagt har haft sjukt kul & det är helt & hållet tack vare alla underbara människor som jag hängt med under tidn där uppe!

Så Tack!! ni har gett mej en dunder start på denna sommaren!

Inga kommentarer: