onsdag 10 december 2008

Helt plötsligt..

fick jag nya saker att fundera över. Ett beslut som ska tas. Men först en uppgift att göra.
Rörigt Rörigt. Det är stora saker som håller på att hända. Ballt. Det kan bli fantastiskt bra, men är ja redo? Det är en Ball möjlighet som jag kanske kan "få" eller "ta". Frågan är om jag vågar...


Har diskuterat saken med en vän som TOK peppar mej för att ta chansen om jag får den =) <3.
Men jag måste diskutera det med fler i min närhet innan jag fattar ett beslut. Jag är ju som sagt väldigt impulsstyrd och har svårt att se negativa sidor med saker som jag verkligen vill. Ska diskutera saken med min kloka far imorgon och sen är det några fler vänners synpunkter jag vill ha innan jag bestämmer mig för att ens försöka få igenom det här. Jag är glad att jag har visa individer i min närhet som kan hjälpa mej att vidga mitt synfält när jag ska fatta viktiga beslut. Jag har en förmåga till tunnelseende & bara se det positiva. Sedan blir jag besiken när saker & ting inte lever upp till mina förväntningar. Tänk Tänk Tänk!!

Det här kan bli riktigt bra eller helt katastrofalt.
Berättar sen när jag bestämt mej ;-)

. Ciao .

Inga kommentarer: