måndag 8 december 2008

"vad heter pensionär på danska?"

-"GammelDansk".. LOL (parlamentet)

jaha då var de söndag igen.. Haft en skön helg med en massa "hemma mys".
Fredagen spenderades här hos mej med en vän (S), vi åt taccos & kollade på 4:ans fredagsunderhållning. Vi drack även en del vin och hade allmänt trevligt.
Lördagen började ovanligt tidigt (för att vara jag) med tvättning hemma hos pappi, Missade min tvättid i onsdags så jag fick låna hans ^^. Sen på kvällen åkte jag o en annan vän (P) till ICA Maxi & handlade & sedan hem till honom. P lagade super god middag & vi kollade på en film, 300, och drack vin. Efter filmen drack vi lite glögg & spelade sällskapsspel. Astrevligt :D.
Blev dessutom biten av hans pappegojja :( mindre kul men jag gillar pippin ändå ;-P han var fätt roli (Tarzan).
Söndagen har mest bestått av mys med sötaste, men lite plugg & tv med.
ska upp värsta tidigt imorrn så ja borde sova lite nu..

God Natt <3

1 kommentar:

masso sa...

Det låter som det varit en underbar helg :D