tisdag 13 januari 2009

2009-01-13

Idag har jag sovit länge - älska sovmorgon!
Sen har jag varit på en intervju för en praktikplats.
Sjuk nervös & ja hatar intervjuer, det är svårt att förbereda sig & jag blir alltid ställd av minst en fråga. Vad ska jag svara? Är dålig på att reflektera över saker och det blir därför svårigheter för mig vid intervjuer. Måste bli bättre på att reflektera över mig själv.
Men vi får se imorgon vad de säger, om jag får platsen.

Nu sitter jag här i halvmörker & borde sätta fart med skolarbete, har 2 kompletteringar som helst ska vara klara idag. Dessutom en skoluppgift som ska vara klar senast torsdag.
Plus att min nya fina dammsugare borde tas ut på en provtur. Golvet är i skitigaste laget.
Allt jag borde göra låser mig - har ingen lust!! :(
men men... nu är det dax. Måste jobba bort några ångestmoment...

ciao

Inga kommentarer: