onsdag 21 januari 2009

Tiöörd..

Fan va ja e trött, sjukligt trött hela tiden. Hade nog kunnat sova ett helt dygn utan problem.

Idag "skolkas" det från skolan. Vaknade ungefär en halvtimme innan jag började och det tar ju ca 1 & ½ timme för mej att ta mej till skolan.. så det fick vara! Men tänkte gå imorrn.

Tänkte använda min extra tid till att få ordning lite här hemma. Har blivit en sån slarver sen jag blev ensam. (eller så beror det på att A städade & diskade oftare när han bodde här.. hum?..)
Ska storhandla mat oxå, det behövs..

Jobbade igår =) det var najs, skönt att göra lite annat än att sitta med näsan i böckerna. (inte för att de e det ända jag gör annars men ändå :P)

Om 14 dagar börjar min praktik och jag är skit nervös....

dax att sätta fart med disk & dammsugning...
.

1 kommentar:

masso sa...

Städa inte ihjäl dig! :D