söndag 22 februari 2009

sunday

Jaha, då har ytterligare en vecka snart gått.. Denna vecka har gått sjukt snabbt, kanske för att jag har haft fullt upp...?

Helgen har varit kanon ^^,
Fredagen användes till en massa nyttiga saker & jag fick sjukt mycket gjort. Lämnade bl.a. in 2 skoluppgifter, städade lägenheten, tvättade. Sen åt jag middag med pappa, Peter och min kusin. Efter det gick vi på bio, såg Bedtime stories som faktiskt var rolig och ganska bra. Den överträffade mina förväntningar iaf =). Somnade som ett litet barn den kvällen - skönt!

På lördags kvällen drack jag först kaffe med en vän. Sen kom en annan vän förbi här & vi åt middag & drack vin & tittade på melodifestivalen. Sjukt besviken på alla bidrag, inget var bra eller ens någurlunda hyfsat igår. =(
Sen gick vi ut och dansade hela natten =) hade sjukt roligt!

Idag blir en slappar dag, det är jag värd =)

Inga kommentarer: