torsdag 2 april 2009

Uppsala resan..

Tänkte berätta lite om det bästa från uppsala, jag har ju vart där på "minisemester" och kom hem i måndags kväll. Har bara inte haft ork eller tid att skriva förens nu..

Kom upp dit på Onsdagen, men då var ja helt död efter att ha sovit på tok för lite. Umgicks lite med La familia men sov mest.
På torsdagen gjorde jag ett besök i lilla systers skola och fick träffa min mellanstadielärare =) sjukt kul! Sedan hade jag myskväll med mammsen & hennes sambo.

Fredagen började med en shoppingrunda med mamma & lilla syster, sedan bar det in till staden på "after Work" med en KÄR vän & hennes arbetskollega. Det blev en mini barrunda då det första stället inte var så trevligt (men det var gratis mat & billig öl)så det blev 2 ställen till senare på kvällen. Det var sjukt trevligt, fantastiskt sällskap & massa Vin & Öl =)

Lördag var jag bakis, men var tvungen att gå upp tidigt då mamma fyllde år (GRATTIS) och de första gästerna kom redan vid 12:00. Smörgåstårta till frulle - GREAAT!!
Sen kom det massa folk vid 18:00 och då var festen igång. (Jag börja dock inte dricka förns vid 21:30. Sen blev det utgång & jag hookade up med en av mina favvo tjejer. Kul kväll ^^

En av höjdpunkterna var på söndagen när jag fick träffa en annan favvo,
Elin, plus hennes son och sambo =) har aldrig träffat hennes kidoo innan då han bara är 4 månader gamal, så det var spännande. Men det var super kul att träffa dem och hennes son var verkligen jätte gullig & trevlig. Senare på söndagen skulle jag ha träffat en annan vän men det blev tyvärr inställt, så det blev soffläge nere hos brorsan & sagan om de två tornen ^^ massa cola & chips *SWEET*

Måndags morgonen var hemsk, var inte ett dugg sugen på att åka hem:( hade velat stanna längre & umgåtts MER med alla dessa härliga människor som jag saknat så mycket.. Men men.. Kommer antagligen hem i början på Juni igen, då kan jag stanna längre.. Så.. på Återseende i sommar =D

.

Inga kommentarer: