söndag 14 februari 2010

14:e februari

Alla hjärtans dag, i år oxå...

Förra året "firade" jag dagen som singel, det var en lördag och en av mina singelvänner hade fest hemma hos sig. Det var trevligt. vi tittade på melodifestivalen och spelade sällskapsspel. omringad av människor jag gillar.

I år är jag inte singel. Men ensam. Dagen kommer att spenderas med näsan i skolböcker och framför datan. kanske en film senare ikväll, OM jag pluggat duktigt.

alla hjärtans dag betyder inte jätte mycket för mig egentligen, men ensamheten känns mer en dag som denna. Men ja har mina söta, underbara, mysiga katter här, så varför gnäller jag.
Mina tankar går istället till dem jag vet har det värre en dag som denna.
Läste just på en bekants blogg.. Jag tänker på DIG idag, och jag hoppas att du inte ger upp! du har en massa saker kvar att uträtta - tiden är inte inne än! Allt som hänt känns genast meningslöst. livet är orättvist!

Jag önskar alla en fin hjärtedag, hur den än firas!

Inga kommentarer: