fredag 5 februari 2010

Huvudet spricker av alla tankar...

Jag tänkte att jag ska återigen börja skriva av mig här, kanske kan det hjälpa mig att somna lättare. Iaf. om jag sätter punkt på riktigt.

Det är så mycket just nu. Försöker att få ihop 37 hp på halva terminen. (en termin är 30 hp om man läser på heltid). Och jag som inte ens vill plugga mer! men men det SKA gå och jag kommer bli sjukt nöjd när det är fixat. MEN om jag vore bättre på att gå upp på morgonen så skulle det underlätta. Mitt försenade nyårslöfte är nu att sluta snooza (el. stänga av alarmet i halvvaket tillstånd). det ska gå.

Att inte veta ett jota om framtiden känns oxå jobbigt. Ska jag söka jobb? Ska jag bli kvar i Malmö? Ska jag flytta "hem"? ska jag ens stanna i Sverige? Många frågor men inga bra svar.. Just nu är det avvakta och se som gäller. men det är det som ställer till det i mitt huvud.. Mycket tankar där alltså.

Nu börjar ögonlocken kännas tunga så jag säger tack & godnatt!

Inga kommentarer: