söndag 14 februari 2010

efter regn kommer solsken..

Har en del att glädjas åt at the moment! Jag ser så att säg ljuset i tunneln.
Utbildningen är snart (3 ½ månad) klar. OCH det verkar inte bättre än att jag (troligtvis) kommer hinna med alla rester innan terminen är slut. Omexaminationerna är lagda på dagar och datum när jag både har tid att gå och har tid att förbereda mig, TACK socialhögskolan att ni gör detta möjligt!

Sen är det några andra småsaker som kanske, kanske har lyckats lösa sig en dag som denna, alla hjärtans skit dag har just överträffat mina förväntningar och kommer fordmodligen hamna på "dagar jag gillar listan" till nästa år.

"fick" röda rosor av den jag håller kär oxå, dagen till ära =) varför jag satt det inom situationstecken kan förklaras med att mannen i fråga befinner sig så pass långt bort att det är i princip omöjligt för han att ge mig dom. Han köpte istället dem och visade i camen på msn. GÖLLIGT!! Ibland e det sött med kärlek på distans.

Har fortfarande skolarbete att göra ville bara dela med mig av glada nyheter =)

Inga kommentarer: