fredag 14 november 2008

heej hopp

Idag är det fredag & jag är trött!
Jag har varit uppe tidigt och varit på ett mycket givande semenarium i skolan.
Efter det har det varit tenta plugg i skolans cafeteria. Jaa visst, millo stannade kvar i helsingborg och pluggade *dutti*
Nu har jag suttit och "filat" lite på 2 kompletteringar ja har till den förra delkursen "politik & förvaltning".
Ska dessutom leka "husmor" och laga mat. Får besök snart! *SWEET*

Känner mej totalt seg & har gjort det några dagar nu, förkylning på G? kommer troligtvis i så fall bryta ut imorgon eller på söndag när jag kan slappna av efter tentor, jobb & kompletteringar.
Japp tenta imorrn (Lördag)!! sweet! slipper man sova bort den dagen :);)

Fick tillbaka tentan som jag skrev förra fredagen idag, hela klassen hade klarat den - FAN va vi e bra :D

nej dax att infinna sig i köket!
Soo Loong!!

Inga kommentarer: