måndag 3 november 2008

Trött

efter en hård helg med jobb & fest.
Fredagen började med skola, 09.30 - 12.30 och sedan jobb 15.15 - 23.45.
Lördag var det jobb igen 15.15 - 23.15, stack på fest direkt efter jobb.
Hade lyckats övertala mej själv att dricka sprit på festen, oturligt nog!
för är det nått jag vet så är det att jag inte tål sprit, eller jo, en drink går bra men sen är det öl eller cider som gäller... Men iaf. så drack jag bara sprit i lördags (eller en öl oxå), & lyckades hålla mej på en lagom nivå på festen. När jag kommer ut därifrån slår det till, Millo jätte full :P När ja skulle hem lixom - va faaan!
Det blev några fyllesamtal som spårade ut & 'rallysäng' när det var dax för att sova :s
Jaja bättre lycka nästa gång... ;-P

Sen var det arbete på söndag igen, lagom bakfull :s det märks att man börjar bli gammal.
Nu e det plugg & arbete som gäller för hela veckan - tenta på fredag.

Idag har jag lyckats städa hela lägenheten - känner mej duktig! :)
ska även sätta mej och plugga en liten stund nu innan det är dax för sängen, så duktig SÅÅ ^^

Ciao

Inga kommentarer: