tisdag 25 mars 2008

Cash :-D

25:e idag - me like! dagen då alla pengarna kommer in på kontot :) den stora utbetalningen från CSN, studentliv = toppen.

Men den här dagen betyder något mer, idag har ytterligare en månad gått sen ja träffa min kille, vi firar 7 månader idag Weeiii *grattis till oss*
Tyvärr får jag fira den med fett massa skolarbete - tentaplugg :-s Dessutom är mannen i fråga inte ens hemma, han stack till tyskland igår & kommer hem på fredag.. Funny!
Fast de e visserligen ganska skönt nu när jag ändå måste plugga största delen av dygnet.

I morse kl 7.15 var jag nere på Malmö centralstation och vinkade av min söta kusin :( nu har hon åkt :'( Har varit riktigt najs att ha henne hära, vi har mest bara chillat, men de blev lite biljard, bowling & shopping oxå :-D Me like! Har varit toppen att hon varit hära denna helgen, ha knappt haft någon ångest över tentan alls, har knappt tänkt på den faktiskt! Tack Kusin Vitamin <3 för den här heljen, jag hoppas att du vill komma ner i sommar igen :-)

Lagboken ropar nu Ciao!

Inga kommentarer: