söndag 9 mars 2008

Wii, andra chansen & konvent

fredag, drar ner på konventet med min kära sambo. är fylld av förväntningar.
Träffar en hel del folk man känner igen, och ännu fler som jag aldrig sett förut, KUL.
Efter ett tag börjar det bli jobbigt att tränga sej igenom alla folksamlingar så jag går till
en kär vän som bor i närheten. där blev det några öl och Wii :) det var kul men svårt!
vi spelade golf, jag e helt katastrof på golf hehe, förlorade överlägset. några timmar efter midnatt var ja trött & gick hem.

Lördag, andra chansen. Jag är riktigt nöjd med att carola inte gick vidare, Nordmans låt var bättre och Carola var defenetivt inte värd att gå vidare (har problem med hennes attityd). Men förövrigt tycker jag att andra chansen borde slopas.. det var bara drygt att se alla låtar en hel massa ggr till och dom har ju redan blivit bortröstade... Annars tycker jag om melodifestivalens "nya" upplägg med delfinaler. Åh.. kristian luuk är så bra som programledare = keep up the god work!
Finalen i globen tror jag kommer bli najs, svenska folket har röstat fram en spännande blandning av artister och låtar, själv håller jag tummarna för Amy Diamond och Charlotte Pirelli. Just bara därför att båda är klockrena artister och har bra låtar enligt mej!

Söndag, har pluggat hela dagen = Juridik :-P. ska nu gå en sväng & sen blir det mera studier :S

Ciao

3 kommentarer:

ika sa...

"en kär vän"??? är det det enda jag är för dig?? eller menade du Masso? vad är jag da? *förrvirrad*

*S*

Millo sa...

en kär vän = ica =) en ganska bra & tydlig presentation tycker jag ;-p vill inte nämna några personer närmre i min blogg utan att de gett samtycke.. & nej ja mena inte masso, men borde kanske nämt han oxå.. *hm..*

ika sa...

hehe ja förstår ..men du har mitt samtycke *S*
Trodde vi var på den vänskapsnivån *asg*

kär vän..tja jo det är ju en bra förkortning eller ett bra smeknamp på ica *S*