lördag 30 augusti 2008

Helt vanlig lördah

Vaknar upp med en onormalt hög puls & en bauta stor ångest klump i magen.
Min första tanke är: "Jag vill bara DÖÖ".

Det vart "fest" igår. Drack vin fast ja inte tänkt göra det, eftersom jag tror att det var vinet som gjorde mej så full förra heljen. Vart MINST lika full igår :-s Och även idag skyller jag på vinet!;-P
Hade förmodligen väldigt trevligt i början men sen började jag bråka med min käre kombo.

Idag har jag mått skit hela dagen, dels för att min kropp jobbar för fullt med att förbränna allt gift jag drack igår och dels för att ångesten från i morse sitter kvar.
Så dagen har spenderats i soffan med flera avsnitt av en asball serie, en pizza & massa coca cola.
MEN... jag & Adde har även varit duktiga & städat av det värsta i lägenheten. Disk, dammning & dammsugning har vi roat oss med under kvällen. Vi e såå himla duktiga!!
Nu blir det paj & sen glass med blåbär + film =)

- En helt vanlig Lördag =)

Inga kommentarer: