söndag 24 augusti 2008

I uppsala..

Japp, nu är jag här igen =) Kom upp i fredags & åker hem igen på tisdag.

Fredagen spenderades hemma hos familjen med kräftor, öl och annat smått & gott.

Lördag förmiddag åkte jag med min syssling ut till hennes stall & tittade på hennes nya häst. Hon har en Islandshäst hemma på prov, jätte mysig liten tös men OJ va pigg :-P

Sedan åkte ja, mamma och hennes sambo & handlade - MAXI & sysembolaget var butikerna.
Grillat stod på menyn och det satt fint innan en utekväll med Johanna. Förfest hos henne sen stan.. Vi disskuterade länge var vi skulle gå men vi hamnade som vanligt på Etage. Det var super mkt folk men träffade ändå bara typ 1 jag kände - förutom Johanna då <3
Vaknade gör tidigt i morse & upptäckte att jag somnat på soffan med kläderna på mej *suck* hade nog inte behövt dom sista ölen :s

La mej på sängen & sov några timmar till, för att sedan åka till sysslingens stall igen.. Efter det åkte vi till mamma & fikade. Sen begav vi oss iväg mot Harbo - där min BebiiiZ (Camaro) står =)
Så söndagen har mest bestått av hästlukt och mysiga mular =) älskart!
Saknar min söta ponny :(

Morgondagen ser stressig ut (som vanligt när de e sista dagen innan hemfärd) Har massor med folk jag vill & ska träffa. Många vänner & min kära syster som ligger hemma & e sjuk...


Inga kommentarer: