onsdag 20 augusti 2008

Sommaren är kort..

det mesta regnar bort! :S

Sitter ensam hemma & har den största beslutsångesten.. Det känns som om alla beslut är för svåra för mej att fatta just nu. Trots att de handlar om de mest simpla saker som - ska jag åka till Lund idag? Ska jag åka till Köpenhamn idag? vad ska jag äta?

Känner ingen lust att göra någonting, vill bara lägga mej under täcket & somna om.
En annan sak jag både vill och inte vill är att åka till Uppsala.. borde kanske vänta, men vem vet när mitt höstschema tillåter mej att åka upp nästa gång? I värsta fall blir den ända luckan vid Jul & de känns väldigt långt borta.. Den här heljen passar egentligen perfekt, men nu känner ja mej inte helt hundra på om ja vill åka :s

Ska ta bort stygnen idag =) Weeii =) slipper ja iaf den fula blåa tråden, även om ja måste tejpa såret 1 vecka till, eftersom stygnen tas 1 vecka för tidigt för att ja ska slippa "stygnärren" brevid ärret.

nej ja ska fortsätta tampas med mina svåra beslut ett tag!
ciao

Inga kommentarer: