fredag 3 oktober 2008

Finally friday..

Fredagen är här! Weeii - eller nått!?
Det här inlägget kommer inte bli positivt.
Jag har förlorat. Jag har återigen förlorat i kriget som jag kämpat i hela mitt liv.
Förlust på förlust & jag kan trots det inte ge upp. Det är ett smutsigt krig, inga regler gäller, det finns ingen etik, ingen moral & defenitivt ingen respekt.
Jag kommer aldrig att vinna, inte ens få någon framgång, det är retrett som gäller. Hjärnan vet det, men hjärtat vägrar att ge upp.
Kriget handlar till en viss del om kärlek, men framför allt om människor jag bryr mej om & i de flesta fall till och med älskar.
Svårt att tänka realistiskt när det gäller närstående, älskvärda personer. Men dom förblir inte sig själva när de ger sig in i det här kriget. Det får mej att bli en annan än mej själv. Jag förvandlas till en människa som jag själv föraktar. Smutsigt krig, som drabbar mej & dom som jag oftast älskar - trots att kriget inte handlar om dessa människor egentligen. Dom är ju sjuka, inte sig själva.
Det finns ingen som har rätt eller fel i det här kriget. Allt handlar om val. Vilket val tar jag?

Score´s
Millo -00 Drugs -531
.

Inga kommentarer: