söndag 26 oktober 2008

söndag

haft en riktigt trevlig helg. stand up i malmö med trevliga vänner i fredags & förfest plus utgång med andra goa vänner i lördags. Sweet!

Lever någonstans mellan dröm & verklighet. Förnekelse och förhoppningar blandas med sura uppvakningar. Färgsprakande stunder fulla av kärlek blandas med gråa stunder av bitter verklighet. När ska jag lära mig vad som är sant & riktigt utav allting? När ska jag vakna upp & leva i det riktiga livet? Jag måste börja ta mer ansvar för mitt liv. Leva i verkligheten och ta av mig de blåa linserna.

Det är söndag, en dag där veckan sätter punkt. Vintertid är det oxå. Vill höra väckarklockan, men är kanske inte tillräckligt nära ännu? Vill njuta av allt de goda men orkar inte med allt runt omkring.

Söndag - det har inte gjorts något vettigt alls idag, bara slöat framför dumburken & myst med katten. Nu ska jag lägga mig i sängen & slötitta på en film.
God naTT
<3

Inga kommentarer: