fredag 26 september 2008

Huvudet spricker av alla tankar..


Vad gör man när man slutat lita på sina egna känslor? när man längre inte har några magkänslor att gå efter? Man kan inte tänka rationellt, man bara gråter, gråter & gråter?

Jag vet längre inte vad som är 'rätt & fel' i mina tankar. I två dagar har jag haft sån fruktansvärd ångest & panik så när jag inte är sysselsatt med något som kräver koncentration så har jag bara gråtit.
Det finns en mycket speciell person i mitt liv, han har tröstat mej & sagt fina saker till mej när jag varit ledsen. Tack för att du finns <3 vet inte om jag skulle klara mej utan dej!!

Jag har en väldigt stark önskan just nu; jag skulle vilja veta vad JAG vill!!!
som det ser ut nu så vet jag varken ut eller in...
Och när jag ibland vet vad jag vill så blir det ju ändå inte så, antingen p.g.a andra människor som inte vill lika, eller p.g.a mej själv som gör saker som förstör eller går rakt emot det jag kanske egentligen vill...
jag är en slav under impulser. jag måste lära mej att se saker ur ett långsiktigt perspektiv.

Inga kommentarer: