fredag 19 september 2008

jahopp...

Känns skumt efter dagens ultraljud...
Har en "knöl" under ena armen som jag idag var & undersökte genom ultraljud. Undersökningen var för att se om det var en systa eller liknande som är skadlig (enligt doktorerna) för mej var det en undersökning som skulle ge mej svar på om den går att ta bort eller inte.
Klart att jag ville veta om den var farlig eller elakartad oxå, men det var inte något jag trodde.
Jag var jätte nervös & mådde piss dåligt för dagens undersökning då min doktor 'skrämde' upp mej ang knölen.

Svaret på ultraljudet löd: det är ingenting (ingen systa, ingen fettknuta, ingen nånting)! så nu vet jag att det inte är farligt, ja vet att den syns när jag inte har kläder ovanpå och jag vet att jag känner den om jag tar där. Men det är INGENTING!! så ja vet inte om det går att ta bort, kan man ta bort ingenting?
Ska jag någongång känna mej bekväm i linne eller bikini?

Jag ska ringa min doktor, som skickade remissen till ultraljudet, i mitten av nästa vecka då han fått 'provsvaren' och boka en ny tid med honom för att se om det är möjligt att ta bort ingenting från min kropp.

Såklart är jag överlycklig att det inte var något allvarligt. Men som sagt, det är ett ingenting som stör mig väldigt väldigt mycket och jag vill inte ha den kvar!!

Inga kommentarer: