söndag 21 september 2008

Summering av heljen..

Fredag: Magnus Betnér kl 19.00 med pappsen. Grymt bra! Skrattade nästan 90 minuter i sträck =) Det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet - så tack (tror jag) Magnus för att du har förlängt mitt liv!!
Efter det åkte jag & pappa & åt lite, båda var döö hyngriga så de fick bli donken - snabbt & flottigt :) En helt perfekt början på fredags kvällen Magnus Betnér & Mc Donalds *weeii*
Sedan släppte pappa av mej på amiralsgatan, som förövrigt var full med pikébilar eftersom det var "reaclame the city" i Malmö, och jag hookade upp med Maria. Vi gick till Debaser & kvällen avslutades med drinkar, öl, skitsnack och shoots på deras sköna uteservering =)

Lördag: Helt död efter gårdagen (gick upp 07.00 och la mej vid 05.00) så sov jag i princip hela dagen. 16.30 ringde pappa & sa att jag hade 45 minuter på mej innan han skulle komma & plocka upp mig... *hjälp* helt bakis & slut släpade jag mej iväg på teater med pappa, peter, peter, Helene & en massa andra. "Roberto Zucco" hette teatern som skulle skildra en massmördares liv. Helt OK teater men för lite mord tyckte jag. Med tanke på att den skulle handla om en massmördare hade jag velat se lite mera blod & lite fler mord. hehe men de kanske bara är jag?
Efter teatern vart det middag på favorit haket vid värnhem & sedan kaffe hos mej.
När pappa & hans tjej gått hem för kvällen var det skolarbete som jag ängnade mig åt fram på småtimmarna.

Söndag: en lugn & skön dag... ska väl försöka plugga lite ikväll....

Inga kommentarer: