måndag 29 september 2008

Måndag

Har just avslutat ett skolarbete, känner mej duktig trots att det tagit ett antal fler timmar än det borde. Seg i hjärnan & har behövt många & långa pauser. Att jag var tvungen att sticka ner till stadsbiblioteket mitt i rusningstrafiken är oxå en anledning till den långa tiden.

Har ytterligare en galen helg att lägga till mitt "erfarenhetsregister". Skulle inte dricka, iaf inte på fredagen men baksmällan i lördags bevisade att det blev anorlunda.. Fredagen var dock inte galen men lördagen desto värre...
*suck* tänk om jag någon gång kunde lära mej när det är dax att gå hem, åtminstone kunde ja väl få däcka när ja druckit för mycket. Men neeej!
Mitt party humör är alltid på topp när jag borde gå & lägga mej (oavsett om stället stänger eller om jag är för full).

Lördags kvällen började med att jag försov mej till tjejfesten. vaknade 18.10 & skulle vara där 19.00 Oups :S. Väl där vart det cosmopolitans & 'kom & vråla' (rom & cola) till sex and the city - filmen. Trevliga tjejer & humöret på topp så efter filmen fortsatte cosmon att flöda. =full Millo!!
Hookade sen upp med Em på Interpool för att hinna slänga i mej en drink innan dom stängde en kvart senare.. Fick rådet av en vänlig själ att jag borde gå hem. Millo som vanligt opstinat & efter att ha släppt av Em vid bussen gick mobilen varm för att styra upp fortsättningen på kvällen..
Hamnade på en svartklubb med billig öl & trevligt folk. Resten av natten är censurerad! :-P

Igår var jag sjukligt bakis & helt död - men hundvakt åt världens kanske sötaste hund =)
Det blev promenader & tv tittande

Inga kommentarer: