fredag 5 september 2008

rörigt, rörigt RöRigT

Snart har en vecka i september gått! Det går undan!
Jag ser fram emot en lugn helg med träning, plugg & softande.
Kanske en fika med en vän? hm.. ja förhoppningsvis det oxå!
Just nu är jag bara arg på en föreläsare på skolan, hon har fuckat up
registreringen till CSN så pengarna kommer inte förens tidigast
måndag nästa vecka. Det suger! Jag skulle annars ha fått dem nu, vid
12 slaget.

Veckans citat: "Framsteg är omöjligt utan förändring; och de som inte kan förändra sina tankar och åsikter kan inte ändra någonting." (George Bernard Shaw)

Tänker alldeles för mycket just nu, det är så mycket att det bara blir rörigt och jag kommer inte fram till någonting alls. Distans är något jag behöver. Lugn & ro.
Jag har bara så svårt att släppa saker. Det är något jag måste bli bättre på!

nej nu e de snart sov dax - skola imorgon juh!
ciao

Inga kommentarer: