söndag 13 april 2008

Fredagsmys, lördags ångest & perfekt sönda

de sammarfattar nog min helj på ett bra sätt :)
Fredag, jobbade som en galning på dagen sen mös jag hemma med min älskling :) såg 27 dresses helt Ok film.

Lördag, var först i Lund och tog en lång och skön promenad med en söt vän, sen hem och diskade & slappade en stund tills jag var tvungen att laga mat innan min middagsgäst (pappa) skulle komma. efter han hade åkt kom ångesten krypandes.. Fan va tråkigt att sitta ensam & glo på tv på en lördag! hade bestämt sen långt innan att denna heljen skulle bli lugn, men som vanligt när klockan börjar närma sej 8-9 ångrade jag mej.. varför hade ja inte bokat upp något? men men, det blev en Millo kväll, hemma.. och jag överlevde faktiskt!

Söndag, pigg och utvilad vaknade jag 12. satt å glodde på tv med älskling, som var lite sliten efter nattens bravader, och drack "morgon" kaffe. sen tog jag en lång promenix i det varma, nästan somriga, vädret UR Gött :)
sen har jag rensat mitt förråd oxå idag :) duktig ja e

nu har älskling gått å lagt sej ska nog göra han sällskap så han inte blir störd av datan.. skriver mer i morrn
CiaO

Inga kommentarer: