fredag 11 april 2008

Smärta

sitter hemma & känner mej som en 80 årig tant. har ont i mina leder och muskler.
I fotlederna, knäna & handlederna gör det ont ända in i skelettet..
vad har jag då gjort idag?
Jo jag har städat, en villa..
Alla mina muskler (som jag en gång hade) har fått arbetat idag, det är dom inte direkt vana vid längre.. Jag har ju gått från att ha väldigt fysiskt ansträngande jobb och häst till att bara plugga.. musklerna finns inte längre, och nu när jag börjat städa så dör dom, varje fredag.. =(
Jag måste ta tag i min träning nu, kan inte må så här, efter att ha städat 7 timmar, varje helg..
Det är ju bara det att jag blir ju sjuk hela tiden, när jag nästan började komma igång ordentligt med träningen sist blev jag dunder förkyld och har inte blivit helt frisk ännu - typ 3 månader.. :S

Men e ja inte frisk på onsdag, har jag bestämt, då ska jag gå till doktorn.
kan inte ha det så här ju..
Nej nu ska ja lägga mej i sängen... ska upp "tidigt" imorgon och gå en promenad med en nära vän, sen ska jag iväg och plugga hos en annan kompis så jag måste vara utvilad..

Godnatt, Ciao

Inga kommentarer: