onsdag 2 april 2008

Tisdag

Sjuk, NU IGEN!!! asså jag måste ha ha problem med mitt imunförsvar.
skojade med mamma, när jag pratade med henne i telefon i heljen, och hon berättade för mig att hon var sjuk. Jag Bá: "nej säg inte sådär, med mitt imunförsvar blir jag ju typ sjuk bara någon ja pratar med i telefon är sjuk". Och mycket riktigt, nu sitter jag här med feber, värsta hostan och halsont :'( Inte för att jag på allvar tror att hon smittat mej genom telefonen men det var lite kul iaf. jag har så himla lätt för att bli sjuk att jag nästan börjar bli orolig om det är något fel på mej.
Så fort jag blir frisk och kommer igång med mitt normala liv så blir jag sjuk igen... Jobbigt!

Har varit och kollat på ett jobb idag, det verka rå najs - ett städjobb med bra betalt! börjar på fredag och sen en gång varje vecka. Ska bli shysst med lite extra cash - det behövs ALLTID!

om en och en halv månad flyttar vi :-) ska bli sååå Najs :-D *LÄNGTAR*
nu börjar det bli dax att ordna med allt, säga upp massa saker och packa och rensa & sånt..
Weii :D

nej dax att göra sig iordning för sängen nu!
Ciao!!

Inga kommentarer: