torsdag 3 april 2008

så trist att vara förkyld.. helt fel tillfälle oxå, inte för att det nånsin finns bra tillfällen att vara sjuk.. har just börjat en ny delkurs i skolan, det är mkt ja vill göra i heljen mm.

hoppas att ja kan gå på festen på lördag =) vore najs att träffa lite nya människor :)
var iof. på fest förra lördagen med lite nya människor, men det vart inte så lyckat... Millo blev lite för full och blev arg.. men som tur var vart jag inte utåt agerande, som jag brukar utan gick därifrån istället - en positiv förbättring =)
men borde kanske bara ha struntat i det som hände.. vet inte.. minns inte omständigheterna riktigt, minns bara själva händelsen.. och jag tycker att min jag hade lite rätt att reagera som ja gjorde - utifrån det jag minns givetvis...
I vilket fall som helst blev jag SKIT arg när jag väl kom ut därifrån, jag skällde ut min stckars kompis fast än hon inte förtjänade det.. -ingen förbättring på den punkten tyvärr :S
men sen.. började jag grina, och jag grinade typ hela vägen hem.. hm.. mådde nog inte så bra egentligen.. eller så var det för att jag drack vin, har fått för mej att jag blir sentimental när ja dricker vin..
Min stackars pojkvän gick ifrån festen han var på och fick sitta & trösta mej halva natten.. Han är såå söt! Vad skulle jag göra utan honom? *massa kärlek* <3

Imorron ska ja jobba på det nya jobbet för första gången *nervöst* och sen ska ja till en kär vän och äta middag på kvällen *weeii* det ska bli najs att träffas & bara snacka lite skit :)

nej nu ska ja hjäpa min sambo med maten
ciao

Inga kommentarer: